martes, 16 de febrero de 2021

Joan Margarit

Recordo aquella tarda, a la llibreria Ushier. Un alte Joan ens va presentar. Més tard vaig tenir la gosadia de preguntar-te l'opinió sobre "la Galeria dels Quiets", on jo m'havia amagat rere un personatge inventat. "Despulla't! Parla directament en primera persona o no faràs forat". En els propers llibres ja faràs el que et doni la gana", em vas dir. Així ho vaig fer. "La Galeria dels Quiets"/"La Galería de los inmóviles", va veure la llum. I ara preparo el meu proper llibre sense haver de fer cap striptease. Gràcies Joans, que esteu xerrant en el més enllà en companyia dels meus pares! Mentre et fons en l'ànima de la teva estimada Joana. https://www.lavanguardia.com/cultura/20210216/6250337/muere-poeta-arquitecto-joan-margarit.html?fbclid=IwAR13IdLklFiA4N23_PZEzzd2x7ofR7fIwfIR2IJwfCkd9YLfWqREDjq660g

No hay comentarios:

Publicar un comentario